40 000 kart kredytowych

Już ponad 40 tysięcy  Klientów mBanku wybrało Złotą Rybkę - o  100% więcej niż w październiku 2004 roku. Jednocześnie z oferty wszystkich kart płatniczych mBanku skorzystało już 460 tysięcy osób. W roku 2005 znacznie wzrosła sprzedaż kart kredytowych. Obecnie w portfelach Klientów mBanku znajduje się 40 tys. kart Visa Electron, Classic i Gold, na których wartość zadłużenia przekroczyła 170 mln zł.  Dodatkowo, przeciętna Złota Rybka dokonuje 40 transakcji bezgotówkowych rocznie, na średnią kwotę 125 zł. Obecnie obserwujemy znaczny wzrost popytu na karty kredytowe. Klienci, którzy już posiadali linię kredytową w rachunku i zdecydowali się na kartę kredytową nie rezygnują jednak z tego pierwszego. Posiadanie obydwu produktów w portfelu jest korzystne - istnieje możliwość spłacenia zadłużenia na karcie przy pomocy kredytu odnawialnego, który najczęściej jest oprocentowany na niższym poziomie. Natomiast warto zwrócić uwagę, że przy obecnej konkurencji cenowej na rynku kart kredytowych posiadanie jedynie karty kredytowej jest również dobrym rozwiązaniem - obecnie coraz częściej ich koszt jest porównywalny z linią kredytową, a ich funkcjonalność dla przeciętnego Klienta jest większa- podkreśla Wojciech Materka, dyrektor linii biznesowej Karty Kredytowe. Dodatkowo, Klienci mBanku mogą wziąć udział w następujących promocjach kart kredytowych: 1. Do 31 października cena kart mBank Euro<26 została obniżona w trzech wariantach:
  • Karta bez ubezpieczenia NNW                             0 PLN (standardowo: 35 zł)
  • Karta z ubezpieczeniem NNW POLSKA                13 PLN (standardowo: 49 zł)
  • Karta z ubezpieczeniem NNW WORLD                 26 PLN (standardowo: 58 zł)
2. Do końca stycznia 2006 roku Klienci korzystający  z produktów lub usług  mBanku przynajmniej od 6 miesięcy mogą otrzymać kartę kredytową VISA Electron lub VISA Classic bez opłaty za jej wydanie, 3. Do końca stycznia 2006 roku osoby występujące o mPLAN hipoteczny mogą otrzymać bezpłatną kartę kredytową Visa Classic lub  Visa Gold. Jednoczesnie, Klienci dokonujący transakcji dowolną kartą mBanku mają szansę wziąć udział w losowaniu wyjazdu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Turyn 2006. Oferta kart kredytowych mBanku charakteryzuje się:
  • niskim oprocentowaniem kredytu (19% dla Klientów mBanku),
  • długim - 54 dniowym okresem bez oprocentowania,
  • niską opłatą za wydanie (już od 28 zł) oraz niskim wymaganym dochodem (już od 500 zł),
  • specjalną ofertą dla studentów - bez deklaracji stałych dochodów,
  • łatwą procedurą przyznawania kart i limitów kredytowych,
  • rozliczaniem transakcji zagranicznych w Euro,
  • pełną obsługą kart przez Internet ? m.in. spłata zadłużenia, zmiana PIN, ustalanie indywidualnych limitów zakupów i wypłat.
Struktura portfela kredytowego w mBanku przedstawia się obecnie następująco: 76% to produkty hipoteczne, 12% to kredyt odnawialny, 5% - karty kredytowe, a 4% - KREDYT ratalny plus. W pełnej ofercie kart partnerskich mBanku znajdują się także:
  • wpKarta ? karta cobrandowa typu Visa Classic mBanku i portalu www.wp.pl,
  • Compensa Visa Classic- karta cobrandowa  umozliwiająca bezpłatne Ubezpieczenie NNWo wartości 10 tys. zł oraz ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Visa,
  • eM eKARTA - karta partnerska z eCARD SA i portalem Merlin.pl,
  • eKARTA Interia.pl - karta partnerska z portalem Interia.pl,
  • eKARTA Onet.pl - karta partnerska z portalem Onet.pl
mBank pozostaje innowatorem na polskim rynku, wprowadzając coraz większą gamę produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu pięciu lat działalności, mBank przekształcił się z banku depozytowego, dostępnego przez Internet i telefon, w instytucję finansową, proponującą Klientom zarządzanie finansami poprzez szeroką gamę kanałów dostępu. Rozwijając ofertę kredytową, mBank stworzył sieć mKiosków i Centrów Finansowych, będących odzwierciedleniem serwisu internetowego w świecie rzeczywistym. Dodatkowo rozwijana jest sieć bankomatów depozytowych, umożliwiających Klientom wpłatę gotówki bezpośrednio na konto, bez prowizji. Internet pozostaje jednak wciąż podstawowym kanałem komunikacji Klienta z mBankiem.
Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top