Dwa kroki po samochód

W serwisie motoryzacyjnym mojeauto.pl wystartowała odmieniona i unowocześniona edycja konfiguratora samochodów nowych.  Nowy, całkowicie bezpłatny dla Użytkowników mechanizm, pozwala w dwóch krokach wyszukać wybrany samochód oraz skomunikować się ze sprzedawcą.  Konfigurator samochodów nowych powstał w 2000 roku i do 2003 funkcjonował jako element platformy łączącej klientów z dealerami, czego efektem była sprzedaż ?przez Internet? niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych. Wraz ze zmianą serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej na informacyjną  konfigurator został dopasowany do nowej funkcji. Stały rozwój internetowej platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl, zwłaszcza nowe oczekiwania użytkowników a i zarazem nowe możliwości techniczne pozwoliły na opracowanie najnowszej, bardziej ergonomicznej wersji narzędzia.   Internauci korzystając z bazy niemal 7 tys. modeli i wersji aut nowych mogą zapoznać się z aktualną ofertą rynkową oraz ?zbudować? interesujący ich samochód: wybierając markę, model, wersję oraz kolorystykę i wyposażenie dodatkowe. Dane prezentowane są w przejrzysty sposób wraz z aktualnie oferowanymi promocjami i bogatą galerią zdjęć.   ?Korzyści z wprowadzonych zmian odczują zarówno Internauci, jak i dealerzy. Osoby szukające nowego samochodu mogą w dwóch krokach skonfigurować i uzyskać interesujące informacje o modelu wybranym spośród niemal wszystkich będących aktualnie w sprzedaży na polskim rynku oraz w prosty sposób zapytać wybranego dealera o szczegóły oferty. Nowy mechanizm zapytania o samochód polega z jednej strony na uproszczeniu systemu komunikacji potencjalnego nabywcy z dealerem, a z drugiej strony rozbudowie sytemu zapytań ofertowych o źródła finansowania zakupu (kredyt, leasing) i ubezpieczenie wybranego samochodu? ? Michał Kluba, Prezes Zarządu Internet Service S.A. operatora serwisu mojeauto.pl.  Konfigurator mojeauto.pl dostępny jest pod adresem: www.nowe.mojeauto.pl   Firma InterNet Service S.A. powstała w 2000 r. Jest twórcą serwisu motoryzacyjnego mojeauto.pl. W latach 2000 - 2002 za jego pośrednictwem sprzedano niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych. Od października 2002 roku do listopada 2003 roku przeprowadzony został proces przekształcenia serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej na informacyjną, w efekcie czego powstały nowe podserwisy: Auta Nowe, Auta Używane, Motofinanse, Motogazeta, Auto Firmowe, Flota, Autogaleria. Wśród najważniejszych partnerów mojeauto.pl wymienić należy kilkanaście instytucji finansowych, kilkadziesiąt firm z sektora motoryzacyjnego w tym Polską Izbę Motoryzacji, kilkaset salonów dealerskich i komisów samochodowych, firmy szkoleniowe i wydawnicze, Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych.
Źródło InterNet Service S.A.. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top