Wiadomości branżowe

Bankier.TV partnerem serwisu YouTube w Polsce

Serwis multimedialny Bankier.TV wchodzący w skład portalu Bankier.pl jest wyłącznym partnerem YouTube w Polsce z zakresu dostarczania multimedialnych treści biznesowych. Współpraca została nawiązana przy okazji rozszerzenia działalności YouTube na kolejne kraje, w tym Polskę. Dla portalu Bankier.pl własny kanał na YouTube to znaczne zwiększenie zasięgu dystrybucji swoich treści, a także wzrost ich popularności wśród użytkowników Internetu. Materiały multimedialne przygotowane przez redakcję Bankier.TV będą obecnie dostępne pod adresem www.youtube.pl/bankiertv, jak również w dotychczasowym serwisie  www.bankier.tv.


W dniu 19 czerwca YouTube, LLC, firma obsługująca najpopularniejszy na świecie serwis umożliwiający internautom publikację i dzielenie się swoimi filmami, ogłosiła  rozszerzenie swojej działalności na kolejne kraje.

Lokalne wersje YouTube od dziś są dostępne w Brazylii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Japonii, Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech. Jest to pierwszy krok do stworzenia w pełni zlokalizowanych serwisów w każdym z tych krajów.

Każdy serwis jest przetłumaczony w całości, zawiera lokalne strony domowe oraz funkcję wyszukiwania. W miarę upływu czasu zyska on „lokalny” smak, oferując dostosowane do danego kraju rankingi i komentarze, jak również sekcje Wideo, Kanały, Kategorie oraz Społeczność.

Portal Bankier.pl, w skład którego wchodzi serwis multimedialny Bankier.TV, jest jedynym partnerem YouTube w Polsce w obszarze dostarczania biznesowych materiałów multimedialnych. Od dziś wszyscy użytkownicy YouTube mają dostęp do multimedialnych treści przygotowanych przez redakcję portalu Bankier.pl z zakresu: finansów osobistych, inwestowania, rynków kapitałowych i produktów finansowych. W ramach współpracy z YouTube powstał specjalny kanał znajdujący się pod adresem www.youtube.pl/bankiertv. Serwis Bankier.TV jest także dostępny pod dotychczasowym adresem www.bankier.tv.

Dla Bankier.pl rozpoczęcie współpracy z YouTube jest kolejnym krokiem w realizacji planów, które mają za zadanie maksymalizowanie dotarcia z treściami Bankier.pl do jak największej ilości użytkowników w sposób dla nich odpowiedni i atrakcyjny. Od ponad roku Bankier.pl wprowadza dodatkowe kanały dystrybucji swoich treści, m.in. uruchamiając w zeszłym roku serwis Bankier.TV, tworząc wspólnie z Radiem Wawa podcasty o tematyce biznesowej możliwe do pobrania na wszelkie urządzenia typu: mp3 player, iPod, a także uruchamiając w lutym tego roku wraz z firmą Nokia pierwszą w Polsce telewizję internetową mobile.bankier.tv nagrywaną za pomocą telefonu multimedialnego Nokia N93.

„Kanał Bankier.TV na YouTube będzie kolejnym miejscem dystrybucji treści naszego portalu. Jestem przekonany, że obecność Bankier.pl zapewni użytkownikom YouTube dostęp do atrakcyjnego merytorycznie kontentu biznesowego, a to przełoży się na większy zasięg i popularność portalu Bankier.pl wśród użytkowników Internetu.” – mówi Maciej Klepacki, marketing manager, Bankier.pl. "Bardzo mnie cieszy fakt, że to właśnie nam jako pierwszym w Polsce firma YouTube zaproponowała współpracę w tym zakresie i jestem przekonany, że świadczy to jak najlepiej o jakości dostarczanych przez nas treści” – dodaje Klepacki.


”Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy teraz ten sam produkt zaoferować międzynarodowej społeczności a to dzięki stworzeniu serwisów lokalnych, które nie tylko promują społeczności poszczególnych krajów, ale są również dostępne w lokalnych językach”
– powiedział Steve Chen, współzałożyciel i dyrektor ds. technologii w firmie YouTube.


YouTube jest najpopularniejszym na świecie internetowym serwisem umożliwiającym publikację filmów wideo, dzięki któremu miliony ludzi mogą poznawać nowe filmy i udostępniać filmy własnego autorstwa innym użytkownikom. YouTube jest forum, na którym ludzie spotykają się, przekazują sobie informacje i inspirują innych użytkowników na całym świecie, stanowiąc również platformę dystrybucji dla twórców filmów i reklamodawców. Siedziba firmy YouTube, LLC mieści się w San Bruno w Kalifornii, a sama firma jest spółką zależną Google Inc.


Na pytania dotyczące YouTube w Europie odpowiada:
Malgosia Rigoli – [email protected]

Na pytania dotyczące YouTube w USA odpowiada:
Jaime Schopflin – [email protected]  

Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni  reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 40 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, PRNews.pl i Mojeauto.pl

Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W lutym 2007 roku ich liczba wyniosła 1,58 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 51,5 miliona.
19 czerwca 2006 Bankier.pl S.A. zadebiutował na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych

Źródło Bankier.pl. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts