Nowa kampania reklamowa Generali OFE

Na przełomie grudnia 2008 i stycznia 2009 rozpoczyna się kampania reklamowa Generali OFE, która ma pomóc osobom podejmującym swoją pierwszą pracę w wyborze funduszu emerytalnego. W spocie wykorzystano wizerunek Adama Małysza oraz ranking OFE, przygotowany i opublikowany w październiku przez Rzeczpospolitą. Główne media wykorzystywane w kampanii to telewizja i Internet (wyszukiwarki, wybrane serwisy WWW). Rozpoczynająca się kampania reklamowa Otwartego Funduszu Emerytalnego Generali skierowana jest do osób, które po raz pierwszy podejmują pracę zarobkową i dotychczas nie wybrały funduszu emerytalnego. Przekaz reklamowy powołuje się na prestiżowy ranking Rzeczpospolitej – ranking, który przygotowuje redakcja ekonomiczna dziennika w oparciu o wyniki OFE, oraz ich efektywność w pomnażaniu środków zgromadzonych na rachunkach członków. W zestawieniu Rzeczpospolitej nie są wyróżniane fundusze uzyskujące dobre wyniki w krótkim okresie, ale jedynie te, charakteryzujące się długoterminową stabilnością wyników inwestycyjnych, co powinno być najważniejszym kryterium dla oceny danego OFE przez klientów. W materiałach reklamowych wykorzystywany jest również wizerunek Adama Małysza, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Grupa Generali nieprzerwanie - od kilku już lat - jest sponsorem oraz partnerem ubezpieczeniowym najlepszego polskiego skoczka narciarskiego. 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w dniach 25.12.2008 – 09.01.2009 na antenie: TVN, TVN7, TV4, 4FunTV, TVP1, TVP2, Polsat, Polsat2 oraz w Pakiecie Discovery i Pakiecie AT Media. W ramach akcji promującej Fundusz Generali, rusza jednocześnie kampania banerowa realizowana w sieci kontekstowej Google.pl, w BusinessClick, w Adkontekst (Netsprint.pl) oraz dodatkowo - na łamach wybranych serwisów internetowych o tematyce biznesowej. Kampania potrwa do 11 stycznia 2009 r. włącznie. Za kreację filmu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO, za zakup mediów telewizyjnych dom mediowy OMD Optimum Media, zaś za zakup mediów internetowych i realizację kampanii online – agencja SEM - bluerank. Generali OFE jest jednym z liderów rynku pod względem długoterminowych wyników inwestycyjnych. Uzyskuje w rankingach branżowych najwyższe oceny za ryzyko inwestycyjne oraz stabilne wyniki w długiej perspektywie czasu, co dla przyszłych emerytów jest ważnym i obiektywnym kryterium oceny funduszy emerytalnych. W rankingach najlepszych OFE opublikowanych zarówno 9 października przez Rzeczpospolitą, jak i 29 grudnia br. przez Gazetę Wyborczą, Fundusz Generali zajął pierwszą pozycję.
Źródło Grupa Generali. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top