Konkurs Humana w sieci delikatesów Alma

Gorączka świątecznych zakupów towarzyszy naszej trosce o najbliższych. Warto pamiętać, że właśnie trwa konkurs „Z miłości do dziecka” skierowany do konsumentów, którzy zakupią produkty Humana w sklepach sieci Alma. W delikatesach Alma dostępny jest asortyment wszystkich kategorii produktów Humana dla dzieci i niemowląt: mleka modyfikowane, kaszki,  herbatki i specjalna, uwielbiana również przez rodziców, woda dla niemowląt Humana Baby-Wasser. Konkurs Humana w sieci Alma odbywa się w terminie od 19 grudnia 2009 do 9 stycznia 2010. Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić cztery, proste zasady: Po pierwsze, kupić minimum dwa, dowolne produkty marki Humana w delikatesach Alma w terminie trwania konkursu; Po drugie, prawidłowo wypełnić kupon konkursowy pobrany w kasie Alma i uzupełnić w sposób kreatywny hasło:” Idealne dla mojego dziecka …”; Po trzecie, wypełnić poprawnie część kuponu zawierającą formularz danych osobowych oraz udzielić zgody na przetwarzanie danych osobowych; jest ona niezbędna do realizacji założeń wynikających z niniejszego konkursu; I po czwarte - wrzucić wypełniony kupon konkursowy do urny konkursowej dostępnej w delikatesach Alma i oznaczonej logo Humana wraz z hasłem konkursowym najpóźniej do dnia 9 stycznia 2010 r. lub przesłać na adres korespondencyjny Organizatora konkursu (ul. Edwarda Jelinka 48, 01-646 Warszawa), dopisując na kopercie „Z miłości do dziecka” (decyduje data stempla pocztowego); Organizatorzy – firma Verco, czyli wyłączny przedstawiciel marki Humana w Polsce przewidują wyróżnienie 300 laureatów. Autorzy najlepiej ocenionych przez organizatorów odpowiedzi otrzymają w prezencie próbki produktów, takich jak organiczny olejek do kąpieli MIA Organic Care (nowość z linii wyjątkowych kosmetyków naturalnych do pielęgnacji delikatnej skóry niemowląt i małych dzieci ) oraz termometr elektroniczny AccuTerm ™ flexi z elastyczną końcówką.
 
Więcej informacji o konkursie, w tym regulamin konkursu dostępne są tutaj. ### Grupa przedsiębiorstw Humana Milchunion, z obrotem ponad 2,9 mld € i ilością ponad 3,3 mld kg przetwarzanego rocznie mleka, należy do liderów firm przetwarzających ten surowiec. W Niemczech Humana Milchunion zajmuje pod tym względem drugie miejsce, natomiast w światowym rankingu mieści się w pierwszej dwudziestce.
Humana Milchunion eG, spółka „matka“ całej grupy przedsiębiorstw, jest zorganizowana na zasadach spółdzielczych, co oznacza, że dostawcy najważniejszego surowca – mleka są właścicielami firmy. Produkty Humana Milchunion są dostępne w ponad 70 krajach świata.

Więcej informacji w serwisie www.humana.pl.
Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. Jej działania skierowane są do dzieci i ich rodziców oraz do kobiet w ciąży. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesny suplement diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – preparat Pregnavit, suplement diety skutecznie uzupełniający profilaktykę leczenia infekcji dróg moczowych - Femisept URO testy owulacyjne i testy ciążowe Averco i As 100. Nowością w ofercie jest organiczny olejek do kąpieli z serii naturalnych kosmetyków do pielęgnacji niemowląt i dzieci - MIA organic care Więcej informacji w serwisach: www.verco.com.pl oraz www.kidy.pl
Źródło VERCO. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top