Konkursowy sezon w Humana

Młodzi rodzice to wyjątkowo wdzięczna grupa docelowa. Zakochani w swoich dzieciach zrobią dla nich wszystko! Badania przeprowadzone na tej grupie na temat kryzysu, który dotknął naszą gospodarkę w ubiegłym roku – jednoznacznie potwierdzają fakt, że na dzieciach się nie oszczędza! Polacy mogą ograniczyć wyjścia do restauracji, wyjazdy zagraniczne, ale produkty kupowane dla najmłodszych muszą być zawsze w odpowiedniej ilości i jakości i nie ma mowy o oszczędzaniu. A jeśli można coś wygrać za darmo? Co więcej – pochwalić się swoim dzieckiem i zdobyć unikalny prezent – profesjonalną sesję zdjęciową!? Tego typu konkursy cieszą się ogromną popularnością. Znając dobrze swoją grupę docelową Humana wprowadza do swoich strategii co raz to nowe, pomysłowe konkursy. Akcje te przyciągają rodziców na stronę, zwiększając tym samym ruch na stronie internetowej. Zwiększa się zasięg oddziaływania marki – marki, która powraca na polski rynek w pięknym, odnowionym stylu. Wierna tradycji a jednocześnie równie nowoczesna jak najwięksi gracze w branży. Obecnie Humana proponuje trzy unikatowe konkursy: Wielki konkurs FOTO noszący tytuł „Najpiękniejszy uśmiech świata” – w którym rodzice mogą wygrać markowe kosmetyki, śliczne maskotki dla dzieci – między innymi owieczkę z bijącym serduszkiem – oraz profesjonalną sesję zdjęciową dla dziecka. Trwają także dwa mniejsze konkursy – w których należy podzielić się opinią – w języku marketingowym zwaną później „insight’em”. Konkursy w wersji dla mam „Mama najlepsza na świecie – czyli jaka?” oraz w wersji dla Ojców „Bezpieczeństwo – męska rzecz” . Proste zasady i cenne nagrody – oto filozofia konkursowa Humana. Czy takie zagęszczenie tego typu aktywności przyczyni się do zwiększenia znajomości marki – czas pokaże. Trzymamy kciuki a rodziców zachęcamy do udziału w konkursach!
Źródło VERCO. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top