Innowacyjna karta MasterCard Display nagrodzona Lwem w Cannes

< p>

Interaktywna karta MasterCard Display oferowana przez Getin Noble Bank to pierwszy na świecie, ogólnodostępny produkt, który zapewnia zdalną komunikację z bankiem bez pośrednictwa komputera czy telefonu. Karta wyróżnia się wbudowanym wyświetlaczem, umożliwiającym podgląd salda na koncie, czy odczytanie wiadomości od banku. Innowacyjne połączenie funkcji płatniczej z najnowszą technologią przekazywania informacji zostało uhonorowane canneńskim Lwem w kategorii Innovations, tym samym plasując MasterCard Display w czołówce najbardziej wyjątkowych i nowatorskich projektów świata reklamy. 

 ?Wspólnie z Getin Noble Bank konsekwentnie realizujemy działania, które wpływają na rozwój świata bez gotówki, tym samym pozycjonując Polskę jako jednego  z liderów innowacji. Zdobycie Lwa jest wyjątkowym osiągnięciem, tym bardziej, że nie jest łatwo przecierać szlaki, które prowadzą do rozwoju nowoczesnej oferty bankowej? ? komentuje Paweł Rychliński, Cluster Head Poland, Ukraine, Romania, Bulgaria and Balans w MasterCard. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii  karta MasterCard Display łączy ze sobą dotychczas znane funkcje płatnicze z możliwością bezpośredniego kontaktu z bankiem. Wyposażona w ekran i mini klawiaturę, umożliwia nie tylko podgląd stanu konta, ale także staje się tokenem podczas korzystania z bankowości Internetowej. Karta daje również możliwość przeglądania wiadomości od banku czy dokonywania zakupów w Internecie. MasterCard Display wyposażona jestw technologię MasterCard? PayPass?, dzięki czemu można nią dokonywać transakcji zbliżeniowych, ale może być też używana jako tradycyjna karta płatnicza. ?Nagrodę przyjęliśmy z ogromną radością. Stanowi ona obiektywne potwierdzenie efektów naszej współpracy z MasterCard, w zakresie tworzenia innowacyjnych rozwiązań wykorzystywanych podczas transakcji bezgotówkowych? ? komentuje Paweł Wawiernia, Head of Cards w Getin Noble Bank.

Nagrody już 60-tej edycji najbardziej prestiżowego wydarzenia dla branży reklamy, Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions honorują kampanie, które w innowacyjny i rewolucyjny sposób umożliwiają nowy rodzaj zaangażowania Klienta. Projekt MasteCard Display Getin Banku to rewolucyjne przedsięwzięcie, które stanowi krok milowy w rozwijaniu interaktywnych produktów bankowych.

O MasterCard Worldwide:

MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach.

Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Conversations Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn.

 

 

Źródło MasterCard. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top