Weź pożyczkę w ING i dopnij swego

Wystartowała nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego, w której bank motywuje Polaków do działania. Z badań przeprowadzonych na zlecenie banku przez TNS wynika, że ponad dwie trzecie osób odkłada realizację ważnych dla nich rzeczy na później, a najczęstszym powodem jest brak pieniędzy. ING prezentuje pożyczkę jako narzędzie do realizacji swoich planów, rozwoju osobistego, a także własnego biznesu.

W ciągu ostatniej dekady w polskim społeczeństwie zaszło wiele bardzo pozytywnych zmian. Polacy coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, jak wiele w drodze do sukcesu zależy od nich samych. Z naszych badań wynika, że zdecydowana większość Polaków woli działać niż narzekać na swój los. W ślad za tymi deklaracjami nie idą jednak czyny, bo aż 71% przyznaje, że odkłada realizację ważnych planów na później. Dlatego w najnowszej kampanii ING zachęca do refleksji nad upływającym czasem, a przede wszystkim motywuje do działania. Ponad połowa badanych jako główny powód odkładania wskazała brak możliwości finansowych. To do nich adresujemy ofertę pożyczki gotówkowej w ING ? powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W najnowszych spotach telewizyjnych ING Banku Śląskiego popularny aktor Adam Woronowicz wciela się w rolę mężczyzny przypadkiem spotykającego  dobrych znajomych z przeszłości. Bohater zaczyna rozmowę od planów i pomysłów, które kiedyś ich łączyły i ?snuje? barwną, sentymentalną opowieść. Okazuje się jednak, że jego znajomi, w przeciwieństwie do niego, już dawno zrealizowali te plany. "No właśnie, albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!? - puentuje Marek Kondrat. Nowe filmy są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.

Promowana w kampanii oferta kredytowa ING Banku Śląskiego jest skierowana do klientów indywidualnych i przedsiębiorców.

Wprzypadku klientów indywidualnych promowana jest Pożyczka Superszybka, a wraz z nią:

  • 0 zł za udzielenie pożyczki
  • 0 zł za wcześniejszą spłatę

Podjęcie decyzji kredytowej, podpisanie umowy oraz udostępnienie środków może nastąpić podczas jednej wizyty w oddziale, pod warunkiem że klient będzie posiadał dokument tożsamości i dokument potwierdzający dochody oraz nie będzie konieczna dodatkowa analiza kredytowa.

W przypadku przedsiębiorców promowana jest oferta pożyczki, linii i karty kredytowej, a w nich:

  • promocja cenowa: 0 zł za udzielenie
  • dla pożyczki i linii kredytowej rezygnacja z prowizji ? zgodnie z Regulaminem ?0 zł za udzielenie?
  • w przypadku linii kredytowej dotyczy zarówno udzielenia jak i podwyższenia
  • oferta ważna do 30.06.2014 r.
  • Tytuł kampanii: Albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!

    Czas trwania kampanii: od 4 maja br.

    Narzędzia:

    • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 
    • Internet: reklama na najbardziej zasięgowych portalach oraz w wyszukiwarkach i w sieciach afiliacyjnych kierująca do specjalnie przygotowanego serwisu kampanii pod adresem www.dopnijswego.pl
    • Radio: kampania skierowana do przedsiębiorców
    • OOH: billboardy w wybranych miastach
    • Wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty,ulotki, materiały multimedialne

    Strategia komunikacji, kreacja, copy: agencja Brain, a w części interaktywnej Gong

    Zakup mediów: Lowe Media

    Cele komunikacyjne: 

    • zmotywowanie odbiorców do działania i realizacji odkładanych planów,
    • zbudowanie świadomości, że pożyczka jest narzędziem do realizacji swoich planów, osiągnięcia satysfakcji, rozwoju osobistego a także rozwoju własnego biznesu,
    • zachęcenie do sprawdzenia atrakcyjnej oferty kredytowej zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorców.

    Badanie:

    Badanie ?Barometr ING: Realizujemy czy snujemy? zostało zrealizowane przez TNS w dniach 4-9.04 br. na zlecenie ING Banku Śląskiego na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1001 osób w wieku 15+.

    Źródło ING BANK ŚLĄSKI S.A.. Dostarczył netPR.pl
    Authors
    Top