Wiadomości branżowe

Reklama z Marcinem Dorocińskim wzmocni pozycjonowanie marki PZU ?Możesz na nas polegać?

Jutro, 15 maja 2014 r startuje nowa kampania reklamowa PZU. Ubezpieczyciel pokazuje w niej zalety bezpośredniej likwidacji szkody. W filmie reklamowym występuje Marcin Dorociński. Spot to początek współpracy PZU z aktorem.PZU, największa firma ubezpieczeniowa w Polsce i Europie środkowowschodniej skupia się w komunikacji marketingowej na tym, że zapewnia spokój. Umacnia w ten sposób pozycjonowanie marki, które zostało przedstawione w ubiegłym roku.- Chcemy, by klienci mieli do nas zaufanie i poczucie, że jesteśmy niezawodni oraz zapewniamy im spokój w każdej trudnej sytuacji. Będziemy kontynuować ten kierunek w dialogu z naszymi klientami w najbliższych latach – mówi Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu w PZU.Wizerunek Marcina Dorocińskiego doskonale harmonizuje z przekazem PZU.- To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły – dodaje Marta Życińska.  W reklamach Marcin Dorociński będzie dobrym duchem. Spokojny, ciepły i sympatyczny pojawi się w stresujących dla klientów sytuacjach. Zrobi wszystko, aby skorzystali z obietnicy marki PZU –

Jutro, 15 maja 2014 r startuje nowa kampania reklamowa PZU. Ubezpieczyciel pokazuje w niej zalety bezpośredniej likwidacji szkody. W filmie reklamowym występuje Marcin Dorociński. Spot to początek współpracy PZU z aktorem.

<

p>PZU, największa firma ubezpieczeniowa w Polsce i Europie środkowowschodniej skupia się w komunikacji marketingowej na tym, że zapewnia spokój. Umacnia w ten sposób pozycjonowanie marki, które zostało przedstawione w ubiegłym roku.

– Chcemy, by klienci mieli do nas zaufanie i poczucie, że jesteśmy niezawodni oraz zapewniamy im spokój w każdej trudnej sytuacji. Będziemy kontynuować ten kierunek w dialogu z naszymi klientami w najbliższych latach ? mówi Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Wizerunek Marcina Dorocińskiego doskonale harmonizuje z przekazem PZU.

– To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły ? dodaje Marta Życińska.

 

W reklamach Marcin Dorociński będzie dobrym duchem. Spokojny, ciepły i sympatyczny pojawi się w stresujących dla klientów sytuacjach. Zrobi wszystko, aby skorzystali z obietnicy marki PZU ? ?zapewniamy spokój?.

Kampania będzie kontynuacją komunikacji dotyczącej bezpośredniej likwidacji szkód.

Koncept i kreację przygotowała agencja DDB, media zakupił Starlink.

Źródło Grupa PZU. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  A. Klesyk (PZU): W listopadzie nowa strategia. Spółka będzie rozwijać biznes medyczny

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy