Tag Archives: Call Center

Z MultiBankowego MultiCzatu skorzystało już 5000 osób rozmawiając łącznie ponad 64 dni.

MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - w lipcu 2002 roku na swojej stronie internetowej uruchomił pierwszy w Polsce bankowy MultiCzat. Umożliwia on kontakt on-line z doradcą bankowym i uzyskanie odpowiedzi na indywidualne zapytania dotyczące oferty MultiBanku. Taka…

Czatuj w mBanku!

mBank, detaliczne ramię BRE Banku SA uruchomił w serwisie internetowym mCzat, który umożliwia użytkownikom Internetu kontakt on-line z pracownikami banku.

 

mCzat stanowi uzupełnienie dotychczasowych kanałów komunikacji: Internetu, mLinii, usługi SMS i WAP. mCzat ułatwia 24 godzinny kontakt z bankiem …

Z MultiBankowego MultiCzatu skorzystało już 2500 osób rozmawiając łącznie ponad 31 dni

MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - w lipcu br. na swojej stronie internetowej uruchomił pierwszy w Polsce bankowy MultiCzat. Umożliwia on kontakt on-line z doradcą bankowym i uzyskanie odpowiedzi na indywidualne zapytania dotyczące oferty MultiBanku. Taka forma wirtualnej,…
Top